Obecność w mediach

 

Trzecia randka na Chmielnej – stworzenie autorskiej kampanii społecznej propagującej badania w kierunku HIV, 8 lutego 2016

Wraz z zespołem Społecznego Komitetu ds. Aids w Warszawie współtworzyłam i realizowałam autorską kampanię społeczną „Trzecia randka na Chmielnej” – zachęcającą do wykonywania testów w kierunku HIV. W ramach tej  aktywności zajmowałam się przygotowaniem informacji prasowej, zaangażowałam się w produkcję spotów i plakatów. Działania miały miejsce w okresie od października 2015 do lutego 2016 roku.

 

 

 

Sieci społeczne i charakterystyka relacji interpersonalnych w XXI wieku – udział w audycji radiowej Akademickiego Radia LUZ, 19 października 2015 roku

Dziękuję psycholożce Marzenie Gmiterek za rozmowę i zaproszenie.

 

 

Akwizytor – przyjaciel, czy wróg? – Artykuł w Magazynie Seniora

Maj/Czerwiec 2013 Nr 2

 

 

Akwizytor – przyjaciel, czy wróg? – Artykuł w Głosie Seniora

Czerwiec-Wrzesień 2013 Nr 5(3)